Neler Yapıyorum ? 1 dizi - 1 film önerisi.

Neler Yapıyorum ? 1 dizi - 1 film önerisi.

Neler Yapıyorum ? 1 dizi - 1 film önerisi. 

Selaaam herkese 💓

Nasılsınız ? Umarım çok iyisinizdir, bende çok iyiyim. Şimdi şöyle bir konsept düşündüm arkadaşlar : Sohbet diye bir kategori açıp sizlere ara - ara neler yaptığımla ilgili yazılar yazmak istiyorum. Böylece kendimi telafi ederim :) Şimdi o zaman başlıyorum :

Geçen haftalarda ablamla Eskişehir'e gezmeye gittik, çok iyi geldi her yerini gezdik baya sevdim. Nezih bir şehir gerçekten, ileride orada yaşabilirim bence :)  [ Eskişehir'de  çektiğim fotolara @deryacevikphotos hesabımdan ulaşabilirsiniz. ] Onun dışında artık insanlardan çok sıkıldığım için sosyal medyalarımda çok aktif değilim, bir şeyler paylaşıp - çıkıyorum. Hatta kendi kişisel hesabım dışında diğer hesaplarımda artık kimseyi takip etmiyorum. Yani bana alınıp - gocunmayın ama kafam götürmüyor :( Yeni insanlarla tanışmak - konuşmak istemiyorum. Bu tarz şeyler bence lise ve üni yıllarında oluyor, insan yaş aldıkça bu tarz şeylerden uzaklaşıyor bence ki uzaklaşmalı da. Benim fikrim bu yönde. 

Çok dizi - film izlemiyorum ama bu ara " Dune : Çöl Gezegeni ve Kulüp " izledim gayet başarılı. Hatta Dune izledikten sonra Barış Özcan'ı dinleyince filme ilgim daha da arttı. Barış Özcan gibi bir insan olmak isterdim ya şahsen 😂 Gerçekten ama gerçekten beni şu hayatta en çok etkileyen 2 şey : " Zeka ve oturaklılık " bu 2 madde olan erkeğe resmen tapıyorum yaa. Bir konu bir konuyu açıyor ama adı üstünde sohbet bu yazım 😂 Benden genelde küçük yaştaki gençler ilişki yönünde tavsiye istiyor ama benim bu konuda konuşmam doğru olmaz. Ben çoooook zor insan beğenirim ve mükemmeliyetçi bir kızım. O yüzden benden tavsiye alan biri çok zor bulur kendine göre birini😂 Ben hem arkadaşta hem de sevgili de kriteri olan bir kızım. Mesela çok kız çevresi olan, bu kız çevresini gözüme - gözüme sokan bir erkeği istemem. Yapmasından hoşlanmadığım şeyleri yapan - vıç vıç konuşan, labali olan - tatlı dili olmayan erkek istemem. Kızda da küfür eden - paragöz - dedikoducu hiç sevmiyorum 😂 Ama hep uzun ilişkilerim oldu, kızlarda da dostluğu iyi olana canımı veririm. Yani sevgilim ve dostlarım dışında kimse benden bir şey beklemesin çünkü ben gerçekten hiç arkadaş düşkünü biri değilim, biri gelir - biri gider benim için . [ Sevgilim ve 3-4 arkadaşım dışında konuşuyorum, özellikle sevgilime tapan bir insan oldum hep, yani meftun 💗 ] 

Sponsorluklarım ne alemde ? Valla şu sayfa başkasında olsa alır - yürürdü ama ben çok aşırı özel hayatıma önem veren bir kızım o yüzden büyüyemiyorum. Bundan kastım ne ? Sponsorlar sizden video istiyor, ben sosyal medyayı herkese açık olan sayfalarımda tamamen elimin - yüzümün görünmesini istemiyorum. Yani bu değişik gelebilir ama ben bu kafadayım. Genelde insanlar bunu sevgilisi istemiyor diye düşünüyor. İnsanlar her şeyi sevgililiğe bağlıyor ya gıcık oluyorum. Oysa ben gerçekten kendi kriterlerime göre sosyal medyayı şekillendiriyorum. Ama şunu da söyleyim : Herkes istediği gibi sosyal medyayı kullansın ama bence çoluğunuz - çocuğunuz - yeğenininizin fotoğraflarını herkese açık bir şekilde sosyal medyaya servis etmeyin arkadaşlar. 

Arkadaşlar şunu da söyleyim : Benim herkese hakkım helal olsun ama bana sosyal medyadan yazarken 26 yaşında olduğumu, belki hayatımda biri olacağı ihtimalini düşünün. Ben kimseyi zor durumda bırakmıyorum, insanlarda beni bırakmasın lütfen.. Herkes kendi işine - gücüne - hayatına baksın. Birde şöyle bir şey var : Ben çok açık bir kızım, PembeYazılar'ın şifresinden tut, tüm sosyal medya şifrelerimi bile hayatımdaki kişiye veririm. Özgürlük anlayışım sosyal medya değil benim, benim özgürlük anlaşıyım : İyi geçinmek - beni boğmaması - üstümde baskı yapmaması. Yoksa cidden tüm şifremi veririm. Yani mesaj atarken lütfen artık daha özenli kelimeler seçin olur mu 🙌

Hadi bakalım gençler, size arada sohbet ederiz böyle. Herkesi seviyorum, görüşüz 💘

❗ Ayrıca " En Çok Sorulan ve Merak Edilen 5 Soruyu Yanıtladım " yazımı da okuyabilirsiniz.

Kendi evrenini yaşayan bir mühendis.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder